Vienna New In (May Beauty Haul)

Saturday, May 28, 2016

Hello girls !
On Sunday & Monday I was visiting Vienna. Me and my boyfriend decided to explore the city, see some interesting monuments and activities and just enjoy the free time that we rarely get these days.
In Austria especially you can get so many things you can't in Slovenia and it's quite hard to shop there because you'd want everything. Still I restrained myself and bought just a few goodies that will be in my every day routine and stuff. Next time in Austria I'll buy something different again :)

Živjo punce !
Kot obljubljeno, danes z Vami delim moj majhen nakup z Dunaja :) Malce sem odšla na izlet in uživala v raziskovanju lepega mesta in ker Avstrija ponuja veliko več kozmetike za lepotne navdušenke,sem tudi nekaj majhnega kupila. Malce sem se zadržala saj ne potrebujem nobenih ličil in podobno, zato sem izbrala tiste izdelke, katere sem si res želela ali vem, da jih bom redno uporabljla. Naslednjič pa si spet privoščim kaj drugega.


MAC Studio Fix Fluid NW13 + Pump
I chose this foundation because it promises quite a lot of coverage and I thought it would be also great for oily skin. I was a bit wrong because my face gets quite oily after two hours. However it doesn't rub off that easily. Still it will be a nice foundation when I hop out just for drinks or run errands. Also this shade is a tiny bit too dark on my skin.

To tekočo podlago sem si izbrala, ker ponuja dobro prekrivnost in naj bi bila tudi nekako matirajoča. Pa vendar se na moji koži ne obnese tako dobro. Moja koža je po dveh urah že kar mastna, pa vendar nekako ostane na koži in ne zleze nikamor. Odtenek je malce temnejši od moje polti, ampak ga lahko malo posvetlim. To bo trenutno moja podlaga za dnevne opravke, pijače itd.


Lancôme Juicy Shaker - Apri-cute
I knew these weren't that good to start off because they dissapear easily on the lips, however I just really like the idea of this shaker thingy. I chose a peachy shade because it seemed the most pigmented and lovely - others were quite pink. Also I bought it because of 20% off.

Čeprav sem o tej šminki/glosu prebrala nekaj negativnih apektov, sem jo vseeno kupila. Zakaj ? Ker mi je pač všeč koncept in zgleda luštno za v torbico. Izbrala sem mareličen odtenek, saj so ostali precej rožnati, kar pa ni po mojem "okusu". In pa seveda me je premamil, ker so imeli 20% znižanje na vse izdelke.

The Body Shop:
Satsuma Shower Gel (gel za tuširanje)
Tea Tree Facial Wash (čistilni gel za obraz z čajevcem)
Seaweed Clarifying Toner (čistilni tonik z algami)
Blackhead Remover

I picked up three mini sized products because they're always on offer: 3 for 2 and I always take these on vacations. Then I also chose the mattifying cream because I use it on a daily basis and since it felt nice when I tried it, I decided to switch up my Vichy Normaderm for this one. Hopefully it shall be good. And also I bought a blackhead remover because it just looked interesting and I have some serious problems with blackheads on my nose. Also my boyfriend conviced me to buy it, just to try out. It really does work and is especially good for the sides of my nose.

Mini izdelki so bili 3 za 2 in bodo super za kakšna potovanja, matirno kremo pa sem izbrala, ker se mi ob preizkusu zdela zanimiva in sem jih že toliko preizkusila, da morda po nekaj letih le zamenjam svojo Vichy Normaderm. Kupila sem še to zanimivo napravo s katero iztiskaš ogrce. Vem, da morda to ni tako "zdravo", ampak včasih se nekaterih ogromnih ne morem znebit, še posebej ob strani nosu. Pač se mi pore na nosu zelo mašijo in me je fant prepričal, da preizkusima tole hehe. Na srečo zelo dobro deluje in mi ni žal, da sem ga kupila.


Hard Rock Cafe Vienna T-shirt
A gift from my boyfriend. I like to collect these once in a while as a souvenir and because it takes me back to high school when I used to buy them on the trips and was super excited. Also it just looks nice.

Tole pa je bilo darilo od fanta, ker je vedel, da si jo želim. Njihove majce so mi malce nostalgične, ker sem jih nekaj kupila tudi na izletih v srednji šoli, ko sem bila čist navdušena nad njimi. Ta pa še po vrhu zgleda luštno. Seveda na njej piše: Vienna.
Primark Bag
Let me just tell you that Primark absolutely overwhelmed me. That's why I just bought the bag which I was searching for anyway. They have absolutely too many things and I don't want to hoard anymore.

Si že kdaj imela občutek preobremenjenosti, ko si stopila v trgovino ? No, to se je meni zgodilo v Primarku. Absolutno imajo preveč stvari in sem se takoj odločila samo za torbico, katero sem tako ali tako že iskala po trgovinah pri nas. Prav tako nočem kopičit oblačil ipd., ker mi soba poka po šivih.


Ikea Bedding
Cheap but cute and instagrammable bedding, what can I say. Also I bought some shelves for in the shower and a candle which is not at my place at the moment.

In še za na konec nekaj majhnega iz Ikee. Kupila sem to posteljnino, ker je luštna in je bila tudi poceni. Izbrala sem še poličke za tuš ter svečo z vonjem vanilije, katere pa trenutno ni pri meni.

You Might Also Like

8 comments

  1. Replies
    1. Bom ja.. Ampak sem še vedno enakega mnenja, kot sem napisala :D Ni ravno za zelo mastno kožo. Je pa super prekriven, tak da ga dam majhno količno na obraz. In pa ne čuti se tak fejst kot Revlon Colorstay. Sicer si pa morem pač nos malo popudrat, pa ostane okej, čez dan :P

      Delete
  2. Blackhead remover se je meni zdel tudi zanimiv. Videla sem ga na Jolse, vsaj mislim. Upam, da narediš oceno :). Drugače pa ima Primark zame tudi too much stvari. Enostavno ne moreš vsega pregledat. Meni je takm home decor še najbolj zanimiv :).

    ReplyDelete
  3. Ko bi bil tudi pri nas TBS...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Njihove izdelke dobiš v Travel Free shopih na meji :) Vem da je Hrvaški meji nekje, pa blizu Prekmurja :P

      Delete
  4. Super objava, super nakupi. Joj, res me zanima kako deluje tale "napravica" za stiskanje ogrcev, bi tudi sama potrebovala kaj podobnega.
    Lp, simona

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bom mogoče kaj spisala :) Je pa tak, da samo pritisneš na kožo in začnejo ogrci ven lezt :D sliši se malce ugabno, ampak je ful učinkovito :)

      Delete

Facebook

♥