Ebrand: Profesionalna Kozmetika (slo only)

Sunday, January 10, 2016

Pozdravljene punce :)
Pred 2 mesecema sem dobila priložnost, da se seznanim z meni nepoznano znamko ter distribucijo profesionalne kozmetike. O znamki: Ebrand na spletu nisem izvedela kaj veliko, sami pa so mi razložili, da gre za vodilno Italijansko podjetje v e-poslovanju za ponudbo kozmetičnih izdelkov v Italiji. Tokrat so se odločili, da ponudijo izdelke tudi slovenskemu trgu. Kot zanimivost pa sem testirala izdelke, ki sodijo v linijo "Cosmetics Green" ter gre za naravne izdelke, brez parabenov. vendar spet opozarjam, da je % naravnih sestavin lahko zelo majhen. Posebnost ponudbe znamke Ebrand je tudi širok izbor depilacijske kozmetike. Seveda pa pri večini izdelkov gre za velika pakiranja ter imate izdelke za res obširen čas uporabe. Vsak izdelek za obraz ter roke pa sem dobila v dveh posodicah, tako da sem boljše stestirala.





1- Čistilno mleko za obraz
Nežno mleko za čiščenje obraza z nežnim vonjem. Lepo očisti kožo, vendar se ne peni in ne izsušuje kože. Priporočala bi ga raje bolj suhi koži, saj daje občutek vlaženja. Mleko je primerno tudi za nežno odstranjevanje ličil, vendar ne pričakujte wau učinka.

2- Čistilna krema za obraz za mešano in mastno kožo
Zanimiva krema za obraz saj, ko jo naneseš pusti občutek mentola, kar je meni nekako všeč, ampak verjetno ne bi bilo vsakomur. Krema je lahko vlažilna, vendar so se mi začele pojavljati "pikice" na obrazu, ki pa niso bile mozoljčki.

3- Vitaminska maska
Ta maska ima gostejšo teksturo ter prijeten svež vonj. Vsebuje vitamin E, F ter C, kar zagotavlja, da koža zasije ter izgleda bolj zdrava. Po koži se enostavno razporedi ter daje vlažen, hranilen občutek. Na obrazu se pusti 10 minut, vmes pa se posuši na obrazu v mat izgled. Nato se opere oziroma odstrani z gobico. Za seboj pusti vlažilen občutek, moja koža pa je bila potem zelo mehka. Prav tako je izgledala bolj sijoča ter zdrava. Sama rada takšne maske uporabljam predvsem pred nanosom ličil oziroma preden me čaka kakšen poseben dogodek saj moji koži nudi nekaj dodatnega.

4- Piling za obraz
Ta piling vsebuje majhne delce lešnikov ter mandljev. Piling je nežen ter prijeten, vendar ne morem reči, da je zelo učinkovit, saj mi ne daje občutka intenzivnega pilinga (običajno asociiram "grobost" izdelka z globinskim čiščenjem). Kljub temu pa kože ne draži, temveč jo pusti lepo nahranjeno oziroma navlaženo. Tako je primeren tudi za bolj suho, občutljivo kožo. Priporoča se 5-10 minutna masaža.

5- Krema za roke s kreatinom
Sama sicer še nisem videla krema za roke v roza odtenku. Sicer to verjetno nima nobene zveze z kakovostjo. Je pa krema prijetno vlažilna ter jo krasi nežen sladek vonj. Ne priporočam nanašanja na zelo razdražene roke, z kakšnimi razpokami, ker lahko povzroči pekoč občutek.
Sama sem se tudi vprašala kaj točno je kreatin?: je derivat aminokisline, ki je naravno prisoten v koži. Deluje kot rezervoar energije, ki je pomemben za oskrbo celic z energijo in njihovo delovanje. Tvorba kreatina s staranjem upada, zato je smiselno, da kreatin nanesemo na kožo od zunaj.



Masažna krema s sladkimi mandlji

Verjetno imam samo jaz to nesrečo, da z veseljem "sovražim" vonj mandljev. Vem kako je drugim puncam prijeten, vendar meni ob tem vonju postane kar malce slabo. Kljub temu sem stestirala to kremo za telo. Ja, vonj je res sladek, tekstura pa lahkotna, penasta. Precej hitro se vpije, kar me je presenetilo, saj je namenjena tudi za masažo. Kožo pa navlaži in za seboj pusti mehak občutek. Sicer pa imam po negovanju občutek kot da bi se namazala z masažnim oljem saj vsebuje velik odstotek mandeljeva olja. Izdelek je brez parabenov, parafinov, mineralnih olj ter vazelina.



Krema po depilaciji z azulenom
Sama že uporabljam električni depilator in vedno se po depilaciji pojavi tisti neprijeten občutek, ko je koža rdeča in malce občutljiva. Ta krema mojo kožo res lepo pomiri in jo hitro navlaži ter za seboj ne pusti mastnega občutka. Ima pa nežen vonj po mentolu. Pred tem sem uporabljala tudi Afroditin gel po depilaciji, vendar mi je ta krema boljša. Čeprav tudi vsebuje mentol, kar mi običajno draži kožo, pa je ta krema ne.
Kaj je azulen? Je temno modro eterično olje, ki se pridobiva iz kamilice. Funkcija: pomirja ter neguje še posebej občutljivo kožo. (vir)

Zaključek:
Imela sem priložnost preizkusiti nekaj izdelkov med katerimi so me najbolj očarali: krema po depilaciji, vitaminska maska ter krema za roke. Cene so primerne glede na to, da je večina izdelkov pakiranih v velikih embalažah saj so namenjene profesionalni uporabi, vendar jih priporočam uporabo tudi doma. 

You Might Also Like

4 comments

  1. Meni krema z mandlji tako lepo diši <3

    Ostalo mi pa ni nevem kaj... tudi krema za roke, ki zgleda fajn mastna mi ne odgovarja, mi je presuha :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Če bi bila nora na mandlje, bi mi bila ta krema odlična :D

      Aja, škoda..sicer ne morem rečt, da je krema za roke super in najboljša, ampak mi je kar všeč. Drugač pa krema po depilaciji mi je odlična, pa vitaminska maska je tud prijetna :3

      Delete
  2. mmm, vitaminska maska <3 Drugače pa ti moram priznati, da mi maš tako lepe fotografije <3 ful ful xx

    ReplyDelete

Facebook

♥