Max Factor Creme Puff Blushes: Lavish Mauve & Alluring Rose

Wednesday, August 26, 2015

Živo punce.
Verjamem, da ste o teh rdečilih že veliko lepega brale ali slišale, saj so v blogerke nad njimi prav navdušene. Seveda sem jih zato tudi jaz opazovala, med tem ko sem imela v mislih, da jih naše drogerije ne bodo dobile kaj kmalu. In nato sem dobila paketek presenečenja z Intensifying balzami za ustnice ter seveda rdečili. Ni ga lepšega, ko te presenetijo in še posebej z odtenki, ki res ustrezajo moji polti. Torej, končno z vami delim svoje mnenje o tem izdelku...

Max Factor pravi: Crème Puff Blush je lahke teksture in s pečeno formulo, ki vsebuje fino mlete multi-tonske pigmente, ustvari enakomernost nanosa in se izjemno prilegajo naravnem tonu polti. Ustvarjen je za plastenje. En nanos nežno ustvari sijočo in delno obarvano polt, dodatno plastenje pa intenzivno bravo in poudarjene konture.

Hello girls.
You might have heard of these blushes already, since there seems to be a hype over the beauty blogs. I've been eyeing these as well and us beauty bloggers didn't believe these would reach our stores soon, but then it happened. All of a sudden I also received a beautiful package from Max Factor which was a total suprise and I couldn't be happier. Also I'm really happy that I received the shades that really suit my complection ! Today I'm sharing with you these lovely blushes...


Tekstura teh rdečil je naravnost čudovita; gladka ter brez odvečnega "izpadlega prahu" pri nanašanju. Pigmentacija je super, čeprav so svetlejši odtenki manj pigmentirani, pa vendar se jih da hitro "nadgradit". Bleščice v stisnjeni, "pečeni" teksturi dajejo licem sijaj, brez, da bi se svetila kot disco krogla. Tako dajejo naraven izgled in na koži izgledajo čudovito. Na spletu sem zasledila, da lahko ta rdečila za večjo pigmentiranost uporabljate tudi na "moker" način. 
Naj še omenim embalažo, saj "debela" plastika deluje zelo kvalitetno. Še bolj pa mi je všeč, da so vsi odtenki vidni.

Texture of these blushes is definitely something to talk about. So smooth and without any fall-out. Pigmentation is great, though paler shades are not as pigmented but still quickly buildable. The sparkles present in pressed baked texture seem to only leave a slight sheen, so they look even more gorgeous on the skin.
Let me just quickly also mention the packaging. It's very sturdy which makes it feel a bit more expensive. Another bonus is that you can actually see the shade of the blush.

LAVISH MAUVE





Ta odtenek je zelo naraven: slivnat, rahlo roza. Predvidevam pa, da se na različnih polteh obnese različno. Nisem vedela, da se mi bo priljubil tako kot se mi je saj je postal del dnevne rutine kadar na obrazu ne želim pretiranega makeupa. Res je, da ni tako zelo pigmentiran ampak se ga zlahka "nadrgradi" pri čemer nanos ne izgleda umetno. Priporočam pa ga vsakomur, tudi tistim, ki niste navdušene nad roza odtenki - kakor jaz.

A very natural blush shade. I would describe this shade as plum, nearly light rose or mauve of course. I didn't think I would like this shade as much as I do now, however it was on top of my wishlist. I'ts not the most pigmented blush, however it looks very pretty when built on. I recommend it to anyone, even to those people who don't like rose or pink blushes - like me.

ALLURING ROSE





Preprosto: bronze, breskvast odtenek. Seveda, ga ne bi opisala kot "rožnat" kakor predlaga ime "Rose". Je pa zelo pigmentiran ! Vsebuje več "bleščic" vendar se na obrazu niti ne opazijo, temveč licem podari sijaj in predvsem barvo ter živahnost. Tako je tudi popoln poletni odtenek.

A very bronzey, peachy shade. I would definitely not describe it as a "rose" color. It's really pigmented ! It doesn't looks shiny, however it adds a nice sheen and color to the face. Also it's very appropriate for summer.


Odtenki, ki so na voljo pri nas: 05 Lovely Pink, 15, Seductive Pink, 20 Lavish Pink, 25 Alluring Rose
+ v DM je na voljo še 1 dodaten (pink) odtenek


MP Cena: 12,81€ (odvisno od drogerije) - sicer niso med najcenejšimi rdečili ampak sta me tekstura in videz prepričala in če bi si jih sama kupila, bi težko izbrala en odtenek.


Price: around £8.99

You Might Also Like

6 comments

  1. Se ne morem odločit kateri mi je lepši :D
    Samo MF zadnje čase kar dviga cene!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaz sem ful zadovoljna z izbiro Tine Fabjan za mojo polt :)
      Se mi zdi, da kar nekaj podjetij dviguje cene ! :/

      Delete
  2. Kako lepa odtenka! So mi res všeč tale rdečila, ampak za tako ceno... Super ti pašeta, sploh prvi se mi zdi, da ti super pristoji!
    Xoxo, Nyx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja cena veliko ljudi moti...ampak, če si izbereš samo enega.. mislim da je vredno....sploh Lavish Mauve ker je za vsak dan :)

      Delete
  3. Oba sta mi ful lepa, mogoče mi je alluring rose malce bolj, tak bolj za jesen :) prvi lavish mauve ti pa res super paše :) super ocena in slikce, kot vedno ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaz tak skoz nosim taka rdečila kot je Alluring rose, tako da mi je Lavish Mauve zato bolj zanimiv ^^ In hvala ! <3

      Delete

Facebook

♥