August Beauty Haul 2015

Sunday, August 30, 2015

Hi girls.
Today I've prepared beauty haul for you. I didn't spend that much money this month even if it seems like it. But I've been blessed with some beauty products to try out. Let's see what I got...

What I bought



Lush Wonderful You gift
Ofcourse I cave in and bought the biggest gift from Lush to myself. Yes it's kinda dangerous to work there :P See what's inside here.

H&M cat lip balm
Essence Bronzer brush
I know this one is dirty - it's because I'm using it daily

Pr products



MaxFactor Eyeshadow palette, Velvet Volume mascara & Materpiece high precision eyeliner


Bourjois Sweet Kiss lipgloss (02 & 05)


Freedom Makeup: Innocent Collection 32 eye shadow palette, Fixing Spray & Lipstick (113 Whispers)
Licila.si surprised me again with goodies from a new brand called: Freedom Makeup
Koda FREEDOM15 pa vam prinaša 15% popusta na izdelke Freedom Makeup - na licila.si



Dvorec Trebnik 
New Products which are soon going to be available in Slovenian stores

What I won

I won these lipsticks on Petra's blog: Adjusting Beauty



Caudalie Beauty Elixir
Schwarzkopf Professional Osis + Strong glossy hairspray

You Might Also Like

6 comments

  1. Kako ti je všeč Essence bronzer blush, a se tebi ok obnese za puder?
    Drugače pa Lush izdelki <3 Komaj čakam, da grem spet kaj v LJ ali MB, mi je Flutter Lemony-a zmanjkalo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Morem priznat, da ga za tekoči puder še nisem uporabljala. Ga pa trenutno uporabljam z kremnimi, "mousse" pudri in mi je zelo všeč, ker je zabrisovanje zelo enostavno in efekt je tud lep..čeprav kot si tudi ti napisala, čopič "vsrka" precej izdelka.

      Ah ja, Lush je popolno razvajanje :D
      Upam, da si hraniš te posodice, ker lahko zamenjaš 5 praznih posodic za 100g mila ali pa masko za obraz (ni važno kak stare so posodice) ^^

      Delete
    2. Se strinjam, res je super za zabrisovanje. Jaz sem ga v bistvu začela uporabljati tako, da najprej podlago nanesem z Zoeva čopičem, potem pa s tem samo zblendam in res super pride. :)

      Veš, da si hranim, ker je tole res super akcija. :)

      Delete
    3. Aha, zanimivo :) Mi je pa zlo všeč kako mehek je.

      Super !

      Delete
  2. Oo tale Lush Ro's Argan sem tudi jaz imela par let nazaj, nekje 3 in mi je bil zelo všeč :) Pa tale cat lip balm mi je prav cute! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisem še probala, si ga malce hranim :3 ja, sam je brez vonja :P

      Delete

Facebook

♥