Review: Stenders Feel the Glamour ! - Body Scrub

Wednesday, December 03, 2014

Hello, readers ! 
I really like using body scrubs, do you too ? Here's one "new" for you :). I received it in a giveaway, however it is just too gorgeous, so I needed to show it to you girls :)

Živjo !
Če tudi sama rada uporabljaš pilinge za telo, ti tokrat predstavljam nekaj "novega". Sama sem izdelek prejela v nagradni igri, ampak sem vseeno želela z vami deliti mnenje :)


This is how I received it - ain't that pretty ?
Tako so mi poslali izdelek...res luštno !





Review:
Don't know why, but the smell reminds me a bit of Chloe - Chloe perfume (which everyone loves but I don't really like). The scent is not too strong, but still nice, however it quickly dissappears. The packaging is nice and has a small hole on the top, so the product doesn't just spill out.
Little "particles" are not too big and not too small, so I would say that this body scrub is not too harsh, which is perfect for everyone. The shimmer looks really nice in the bottle, however I don't notice anything special happening on my skin while and after my shower.
It does feel nice on your skin and it does the job nicely - it removes dead skin cells, polishes your skin and leaves it feeling a bit soft..
Because it's not that cheap, I maybe wouldn't purchase it for myself, however it would be a perfect Christmas/whichever ocassion gift.

Price: 20,90 € (you can purchase through their international website)
All in all, this product looks gorgeous as gifts and I'd really love to try more products from Stenders.

Ocena:
Vonj me spominja na Chloe-Chloe parfum (za katerega vem, da ga večina punc obožuje, meni pa ne diši ravno). Voj ni premočen, je vseeno kar prijeten, vendar kar hitro izgine. Embalaža je lepa, na vrhu pa ima luknjo, skozi katero ne priteče preveč izdelka, saj ja bolj majhna.
Majhni delci niso preveč veliki, niti premajhni, zato menim, da je ta piling primeren kar za večino ljudi. Bleščice izgledajo zelo lepo v embalaži, vendar med in po tuširanju na koži ne pustijo nobenega posebnega učinka.
Občutek na koži ob uporabi je fajn - meni je vedno všeč kako "čisto" se počutim, ko si "zdrgnem" kožo s pilingom. Deluje vredu, saj odstrani odmrle celice s kože ter jo naredi malo bolj mehko.
Edino, kar me moti je cena, saj si morda pilinga zato sama ne bi kupila, je pa super praznično darilo :)


Me pa tudi zanimajo še drugi Stenders izdelki :)
Cena: nekje 19-21€
(nisem prepričana o ceni...žal še ni na spletu tega izdelka, imajo pa trgovino v Cityparku, LJ )


p.s. giveaway še vedno poteka tukaj.

Love and Lemons, Simona

You Might Also Like

0 comments

Facebook

♥