Review: Green Line HydroMineral Moisturizing Cream For Mixed And Oily Skin

Sunday, July 06, 2014

*Sorry but this review is going to be only in slovene, just because it's a slovene brand and I'm not sure if you can buy this product anywhere else.

Živjo, za vas sem spet pripravila eno oceno !
Tokrat mi je podjetje Green Line (oziroma Ilirija) poslalo 2 izdelka za v oceno (lahko vidiš tukaj - drug izdelek bom tudi kmalu ocenila). Sama sem se zelo razveselila saj še nisem sprobala nobenega njihovega izdelka - razen vzorčke. Najbolj pa me je zanimala tale krema, saj sem jo vidla že povsod v revijah in tako dalje. Obstajajo 3 različne kreme za 3 različne tipe kože, tako, da je poskrbljeno za prav vsako kožo.
Sama sem zadnje čase res obsedena z izdelki za kožo tako, da imam rada vedno nekaj novega. Po drugi strani pa se s kremami za obraz sama ne rada preveč ukvarjam saj imam že tako ali tako mešano do mastno kožo. Kljub temu pa se zavedam, da tudi moja koža potrebuje hidratacijo (to je bolj opazno pozimi).

Opis:
Lahka vlažilna krema za dnevno in nočno nego mešane do mastne kože po 25. letu. Vsebuje osvežujočo naravno mineralno pravodo Radenska Naturelle. Hidratantna sinergija izvlečka supersadeža papaje, alge spiruline in mineralov uravnava količino vlage in mašob v koži, oži pore, obnavlja kožne celice, spodbuja naravno tvorjenje kolagena. Gladi prve izrazne gubice in poživlja polt. Za svežo, napeto kožo brez mastnega sijaja. Dermatološko testirano.


Torej, naprej k oceni.
Embalaža je plastična in lahka - ne deluje ravno "drago", pa vendar je meni vseeno kakšna je embalaža.
Tekstura je kar gosta, zato potrebujete le majhno količino, pa vendar se na koži občuti zelo lahkotno.
Ima nekako značilen vonj kot njihova Natural linija (katero sem sprobala samo vzorčke ampak je zelo podoben vonj). Torej vonj je osvežilen ampak malo spominja na kumarice :P
Moja koža se ne počuti mastno in tudi ne zgleda tako, tudi če nanesem večjo količino kreme. Krema se v kožo res hitro vpije in pusti na mojem obrazu matiran učinek kar me je presenetilo saj običajno pri takšnih dnevno/nočnih kremah, ki obljubljajo matiranost tega sama ne opazim.
Opazila sem tudi, da je zjutraj moj obraz manj masten v primerjavi z uporabo drugih krem. Trenutno ne morem ocenit kako zelo vlažilna je, saj moj obraz ne potrebuje veliko vlažilnosti (oziroma nimam suhega občutka na nekaterih predelih kot pozimi), pa vendar, ko nanesem kremo se mi zdi, da le ta vlaži moj obraz.
Občutek po nanosu je osvežilen in hranilen ter kot da bi na kožo zlil vodo, poleg tega pa ko se krema vsrka, je moj obraz zelo mehek.
Kot pri ostalih kremah sem na začetku dobila majhne mozoljčke po čelu ampak so le ti izginili po 1 tednu - torej ko se je moja koža privadila na to kremo (to se mi vedno dogaja ob preizkušanju novih krem). Kremo sem sicer uporabljala večino ponoči, saj podnevi raje uporabljam drugo nego, vendar je le ta tako lahka in primerna tudi za dnevno uporabo.


Končna ocena:
Po eni strani ta krema morda ni tako zelo posebna, po drugi strani pa mi je zelo všeč občutek vlažilnosti, mehkobe ter matiranosti na mojem obrazu ter jo z veseljem uporabljam. Sama sem bila nad kremo kar lepo presenečena in tudi priporočam, da jo sprobaš - seveda tisto, ki je primerna za tvoj tip kože !

Cena v drogerijah se giblje okoli 7€, kupite jo lahko tudi na spletu.

Love and Lemons, Simona

You Might Also Like

8 comments

  1. Jaz jo pa ravno kot dnevno kremo uporabljam in sem zaenkrat tudi zadovoljna z njo :) Jo morem še pod tekočim pudrom sprobat, da vidim kako se še tam obnese.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaz sem jo parkrat ampak mam raje samo matirno kremo :)

      Delete
  2. Jaz jo kar redno uporabljam, mi je super, ker navlaži in ne masti kože.

    ReplyDelete
  3. Meni je super. Sem bila ekstremno navdušena nad matirajočim finišom, ki je perfekten za pod podlago in poletne dni:). Pa še nič ni iritirala moje kože, kar je čudež:)

    ReplyDelete
  4. Torej bi bila tudi zame, super! :) Trenutno sem ravno začela s testiranjem Afroditine kreme, ki me je že po prvem nanosu pozitivno presenetila...bom videla kako bo naprej ;)

    ReplyDelete

Facebook

♥