Revlon Lacquer Balm: Whimsical

Sunday, May 04, 2014

Prejšnji mesec sem kot click2chic ambasadorka imela priložnost preizkusit nov Revlon Lacquer Balm v odtenku Whimsical. Že po nekaj uporabah sem izoblikovala svoje mnenje o tej novi šminkici. Vem, da je click2chic objavil tole že na svojem facebook profilu, ampak sem se odločila, da objavim tudi na svojem blogu, če morda kdo ni zasledil :)

So previous month I had an opportunity as a click2chic ambasador to try out this new Revlon Lacquer Balm in shade Whimsical. After a few uses I had my opinion set on this product.







Pozitivne lastnosti:
+ tekstura je kremasta
+ vlaži ustnice oziroma jih ne izsušuje takoj
+ dobra pigmentiranost/prekrivnost
+ obstojnost je dobra, saj šminka tudi obarva ustnice tudi po tem, ko zgornji sloj zbledi
+ zelo enostaven nanos
+ barva, ki pristaja skoraj vsem tenom kože

Negativne lastnosti:
- Velika embalaža (izdelka seveda v embalaži ni toliko kot zgleda na pogled)
- Vsebuje malo bleščic (sama nisem pristaš bleščic v izdelkih za ustnice) ampak ni zelo opazno ter se jih ne čuti
- ima vonj po mentolu kar mogoče ni vsem všeč (mene ne moti)

Pros:
+ texture is creamy
+ it moisturizes lips (it doesn't dry right away)
+ good pigmentation
+ it lasts for a quite long time and it does stain your lips a bit after, but not as much as Kissable Balm Stain ones
+ really easy application
+ color that can suite almost any skin color

Cons:
- the packaging is huge compared to how much product there is really in the tube (but I'm not complaining about how much product it has because there's plenty :) )
- it has glitter in it (I usually don't like glitter on my lips) but it is not that visible and you can't feel it
- it smells like menthol (no surprise there ha ?), I know some people don't like that smell but it doesn't bother me





Moje mnenje:
Že prej sem bila navdušena nad prvotnimi Kissable Balm Stain šminkami, vendar mi je ta različica boljša, ker je bolj vlažilna.
Whimsical odtenek je podoben odtenku Crush (Kissable Balm Stain), vendar je Whimsical bolj pinki in svetlejši čeprav v embalaži zgleda temnejše.
Jaz bi se prej raje odločila za Lacquer Balm različico :)

Cena: 10.89 €  (ta odtenek lahko kupiš tukaj )

My opinion:
I was really impressed with Kissable Balm Stain ones, but I think this version is better because it's more moisturizing.
The shade Whimsical is similiar to Crush (Kissable Balm Stain), but Whimsical is more pink and lighter eventhough it looks dark in the tube.
I prefer Lacquer Balms :)

Ocena: 4/5 (samo zato, ker vsebuje manjše bleščice :) )
Rate: 4/5 (just because it has small glitter in it :) )

You Might Also Like

5 comments

  1. Ful me mikajo!

    Ampak tale je res tudi lep odtenek :)

    ReplyDelete
  2. mene tudi ful mikajo za nakup, vendar me malo motijo bleščice. Drugače so pa zelo lepih barv :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma sej bleščice se ne vidijo nekaj fejst ^^ ...jaz imam že preveč izdelkov za ustnice ampak bi razmisla o kakšni poletni barvi :P

      Delete
  3. Si mogoče že probala Matte verzijo? Me zelo mika nakup ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sem sprobala ja, sicer nisem nobenga kupla. Odtenki zgledajo super ! Pa tud mat efekt mi je na ustnicah ful všeč, sam na žalost to ni za mene, ker izsušujejo :/

      Delete

Facebook

♥