Lecka.net sodelovanje: Disop raztopina za čiščenje leč in Acuaiss vlažilne kapljice

Wednesday, April 23, 2014

Živjo, danes vam bom predstavil 2 izdelka za uporabnike leč ter tudi tiste, ki imajo probleme s suhimi/občutljivimi očmi. Tudi sama že nekje 4 leta uporabljam leče in sicer Acuvue Oasys in včasih lahko postanejo moje oči suhi ter razdražljive.
Spletna trgovina Lecka.net  me je tako povabila k sodelovanju ter preizkušanju njihovih izdelkov, tako pa bom z vami delila svoje mnenje in izkušnje :)
Najprej sem preizkusila raztopino za nego mehkih leč ter vlažilne kapljice (ki pa so primerne tudi za tiste, ki ne uporabljajo kontaktnih leč !). Oba izdelka sta znamke/podjetja Disop.


Izdelki, ki sem jih prejela :)

Disop Hidro Health SIH raztopina za čiščenje leč (tester)



O tekočini:
Hidro Health SIH je raztopina razvita in izdelana posebej za slilikon - hidrogelne leče (Acuvue Oasys, Air Optix Aqua, PureVision 2HD...) ter jo uporabljamo za čiščenje, razkuževanje, izpiranje, shranjevanje in vlaženje slilikon - hidrogelnih leč.
Glavni prednosti silikon - hidrogelnih materialov sta dobro zadrževanje vlage in velika propustnost za kisik, glavna težava pa je odlaganje lipidov (maščobnih oblog) na površino leče.
Raztopina Hidro Health SIH vsebuje posebno sestavino Macrogol Hydroxystearate, ki po čiščenju leče zaščiti pred odlaganje lipidov (maščobnih oblog) na površino leč.
Odprava maščobne obloge na lečah nudi boljšo kakovost vida in večje udobje nošenja kontaknih leč.
Raztopini je priložena tudi posebna antibakterijska posodica za shranjevanje kontaktnih leč.
Cena za 360 ml: 9,50 € (trenutno je v akciji !)


Leče v tekočini :)

Moje mnenje:
Embalaža za tekočino mi je všeč saj pripomore k temu, da se raztopina ne razlije, ko jo vlivaš v posodico za leče. Dobro očisti kontaktne leče, ne morem pa rečt, da jih očisti bolje kot katere druge raztopine.
Če torej uporabljate trde leče, pa je na voljo tudi tekočina namenjena za vse vrste leč (Hidro Health HA <- klik na povezavo)

Kje jo lahko kupite: Hidro Health SIH (klik na povezavo)

Acuaiss vlažilne kapljice (za oči)




O kapljicah:
Acuaiss so vlažilne kapljice s hialuronsko kislino, ki navlažijo oči in poskrbijo za takojšnje olajšanje občutka suhih ali srbečih oči.
Hialuronska kislina oz. Natrijev hialuronat je sestavni del strukture očesa in ima lastnost stabilizacije solznega filma, kar zagotovi večjo udobnost oči in zmanjšanje občutka suhosti.
Vlažilne kapljice Acuaiss delno ali v celoti odpravijo učinke, ki jih povzroča zmanjšano izločanje solz.
Prednosti uporabe so: povečana stabilnost solznega filma, povečano vlaženje roženice, zmanjšano izhlapevanje solz, kar omogoča vašim očem dolgotrajno vlažnost ter občutek olajšanja, svežine in udobja v očeh.
Pri uporabnikih kontaktnih leč pa preprečuje draženje in drgnjenje kontaktne leče ob oko.
Cena za 6 ml: 5,60 € (tudi trenutno v akciji !)

Moje mnenje:
So zelo prijetne za uporabo. Zaradi majhne luknjice na vrhu se ne vlije preveč tekočine, tako so kapljice, ki jih kapneš v oko manjše in se ne razliva okoli.
Po uporabi so oči zelo dobro navlažene, sama imam občutek kot, da sem leče prvič v dnevu dala v oči in me nič ne moti (kot da bi imela nov par oči-to mi je najboljše na sploh pri lečah). Po uporabi kapljic lahko normalno uporabljam kontaktne še leče nekaj ur brez neprijetnega občutka v očeh. Zelo priporočam kapljice za oči tistim uporabnicam, ki se ne razumejo dobro z lečami, ker jim povzročajo neprijeten občutek in se cel čas zavedajo, da jih imajo v očeh. Po uporabi sploh ne boste vedele, da imate leče v očeh !
Že prej sem nekajkrat preizkušala kapljice za oči ampak se mi zdi, da mi prav te nekako bolj navlažijo oči :)
Seveda jih priporočam tudi tistim, ki pa leč ne uporabljajo ampak imajo občutljive/suhe oči !

Kje jih lahko kupite: Acuaiss vlažilne kapljice (klik na povezavo)


Acuaiss vlažilne kapljice - monodozice (posamezno pakiranje)




Te kapljice so popolnoma enake kot prejšnje (glej zgoraj), samo pakiranje je drugačno :)

Moje mnenje: Meni je takšno pakiranje še boljše, saj lahko normalne kapljice za oči uporabljaš samo 2 mesca po odprtju in vem, da jih sama ne porabim tako hitro; tako pa pri posameznem pakiranju odpreš posamezne kapljice kadar želiš, čeprav moraš potem zavreči to posamezno embalažo četud ni popolnoma prazna. Embalaža je tudi primerna, da jih vzameš kamorkoli, prav tako pa lahko posodiš te kapljice tudi komu poznanemu, saj se ne prenaša stik z očmi kot pri navadnih kapljicah za oči (zato kapljic v večji embalaži ni priporočeno posojat) !.
Čeprav je posamezno pakiranje za manj uporab (20x0.35) pa ga priporočam tistim, ki ne potrebujejo kapljic vsak dan in jim tako manj tekočine bolj ustreza.
Cena za 20x0.35 ml: 6.50 €

Kje jih lahko kupite: Acuaiss vlažilne kapljice - monodozice (klik na povezavo)

*izdelek mi je bil poslan v oceno, podala sem svoje iskreno mnenje

Love and Lemons, Simona

You Might Also Like

0 comments

Facebook

♥