Makeup Novelties I've Been Loving

Sunday, March 26, 2017

Hi girls !
There have been so many launches in makeup department this past two months and fortunately I've been lucky to test a few. I won't mention the ones that left me feeling "meh", but I'll talk about the ones I've been using a lot and really impressed me.

Živjo punce !
Zadnja dva meseca je na naše poličke drogerij prispelo veliko novosti. Nekaj pa sem jih uspela tudi sama preizkusiti. Tako bom danes govorila samo o tistih izdelkih, ki so me navdušili ter presenetili in jih z veseljem uporabljam.


L'Oreal Infallible Blush Paint Palette - Ambers



This blush palette is absolutely gorgeous. It's very pigmented and the shades are just pretty. I really like all the shades, but especially the second to last one because it's a bit more brown toned and gives such a nice glow to my cheeks. Weirdly the palette has a nice a bit fruity scent. I also got Pinks blusher palette but I've always preferred and loved peachy shades.

Ta paleta rdečil je absolutno čudovita. Je vse kar bi si lahko želela od rdečil. Ko sem prejela obe paleti (Ambers in Pinks) sem seveda takoj preizkusila tole, saj že od nekdaj obožujem marelične tone. Odtenki so dobro pigmentirani in nanos je enostaven. Najbolj pa mi je všeč predzadnji odtenek, ki ima rjavkast pridih, saj pusti tako lep naraven, sijoč videz. Ostali pa so še bolj topli, marelični. Edini odtenek, katerega ne uporabljam pogosto, je zadnji - oranžen. Paleta pa ima tudi saden vonj. Definitivno jo priporočam saj bi lahko uporabljala samo tole paleto ter ne potrebujem več nobenega rdečila.


L'Oreal Lip Paint Matte liquid lipstick - Hollywood beige



I have to say that packaging is quite cool because it's the shade of an actual lipstick and is fun. Aplicator is slightly curved so it adjusts to curve of the lip. Application is easy and texture is quite mousse like. The actual finish is matte but not drying, so it's very comfortable to wear. Unfortunately it doesn't dry completely matte, so it transfers when eating or drinking. This shade is a perfect every day color as it is peachy beige. Plus it smells pleasantly a bit fruity.

Izmed vseh Matte in Lacquer šmink iz kolekcije Lip Paint, ki sem jih prejela, me je ta najbolj očarala. Lep nude odtenek s pridihom marelične barve je res nosljiv za vsak dan. Ima takšno bolj "mousse" teksturo in se enostavno razporedi po ustnicah. Izgled je mat, vendar se ne posuši do konca, torej sloj ni "trd", zato je šminka udobna na ustnicah. Pa vendar ob pitju in jedeh kmalu izgine. Ima podoben vonj kot paleta, torej nekako saden kar ni značilno za L'Oreal izdelke.




Rimmel Oh My Gloss! Oil Tint - 400 Contemporary Coral

I'm not a gloss lover but I do wear them occasionally, so I didn't try this one with much enthusiasm, however I was left happy. It's a gloss infused with argan oil which makes the texture feel more oily and moisturising rather than sticky. And immediately it reminded me of Lancôme Juicy Shaker because it has a similar feeling and the same juicy look on the lips. Also it smells very fruity, which I like because most lip products usually smell very sweet. The coral shade doesn't contain any glitter and makes my lips look very shiny. The color is definitely present and it looks nice. Definitely must have for upcoming summer.


Od mat šminke, pa k bolj sijoči, vlažilni zadevi, ki prihaja od znamke Rimmel. Gre za novost, glos z arganovim oljem, ki nima lepljive, temveč oljnato in prijetno teksturo. Le ta me nekako spominja na Lancôme Juicy Shaker saj nudi podoben občutek ter izgled. Vonj pa je tudi precej saden in njami. Ta koralni odtenek ne vsebuje bleščic, kar zagotavlja ta "sočen" izgled na ustnicah. Hkrati pa malce obarva ustnice ter izgleda zelo lepo. Super bo tudi za poletne dni.




Max Factor 2000 Calorie Curl Addict


I don't have that much experience with Max Factor mascaras, however I loved the Velvet Volume mascara because of the volumizing and separating effect. Volume is what I search for in mascaras all the time and it was about time I try a new one. Curl Addict mascara has a curved but huge brush that's why the packaging is more fat than usual. My lashes are pretty curved, however I did notice some of the curling effect because of the special wand, plus it gives me a lot of volume and separation. And it's actually really light weight. Though if you want extremely long lashes, this mascara might not be for you. I only wish the top would be slimmer, so it won't dry out fast.

Še en izdelek iz Max Factorja: nova različica opevane 2000 Calorie maskare. Do zdaj mi je bila všeč Velvet Volume maskara zaradi volumna in ločevanja trepalnic. Curl Addict maskara pa ima zavito, debelo ščetko. Ker je maskara volumenska sem jo z veseljem preizkusila. Hkrati pa naj bi trepalnice lepo privihala. Sama sicer imam že lepo zavihane trepalnice, vendar se mi zdi, da mi jih krtačka še malce priviha. Hkrati pa podari veliko volumna in jih lepo loči. Formula oz. tekstura pa je zelo lahkotna ter ne obteži trepalnic. Pa vendar, če želite zelo dolge trepalnice, ta maskara morda ni za vas.


Max Factor Lasting Performance foundation

It's hard for me to find very impressive foundations for my oily skin type, however this one stood out to me. Lasting Performance foundation is quite an oldie, however it's repackaged. It has a lightweight but not liquid texture which applies very easily on the skin. The final finish is natural, not shiny but not too matt and doesn't feel sticky. It states that the powders regulate sebum and keeping face from getting too shiny. I totally agree with that because after a few hours my skin looks very natural and glowy but I can't feel much oil on top. I do set it with powder, however it is quite long lasting on its own. Shade 101 is new to Slovenia. I do have to use lightening drops to kind of match my porcelain skin. All in all, I'm really impressed with longevity and comfortable feeling on the skin.

Nisem si mislila, da me lahko po dolgem času očara kakšen tekoči puder. Pa vendar, ta Max Factorjeva podlaga je znana že veliko let in zdaj vem zakaj. In tokrat je tudi v novi podobi. Tekstura je lahkotna vendar ne preveč tekoča in se enostavno razporedi po koži. Končen izgled pa je naraven vendar ne sijoč in ne popolnoma mat. Super je za mojo mešano/mastno kožo saj vsebuje pudre, ki regulirajo izločanje sebuma. Tako na koncu dneva moja koža izgleda malce bolj sijoča, vendar na vrhu ni veliko olj. Podlaga se na obrazu ne stopi se in je precej obstojna, kljub temu pa jo sama fiksiram s pudrom v prahu, česar sem vedno vajena. Štirim odtenkom pa se je pridružil odtenek 101 (ter 108; na voljo OD APRILA). Pudru trenutno še dodam posvetlitvene kapljice, ker sem izredno svetla. Všeč mi je obstojnost in udoben občutek na koži.

Freedom Makeup Pro Artist Eyeshadow - Shimmer 04


I got this lovely single eyeshadow from Licila.si team. It's a bronze shade but not too warm with some shine to it. The texture is quite buttery, so it crumbles easily. When tapped off the brush, it goes on the eyes smoothly and blending is very effortless. I love using it on it's own, all over the eyelids, to add a bit of depth to my eyes and because I'm lazy it makes an easy eye look. I feel like it complements my eye color greatly. Plus with a primer underneath it stays on my lids whole day. The price is not too much (3,49€), however if you build a 10 eyeshadow palette it could cost you a lot.

Tole lepo senčko sem prejela od Licila.si. Z odtenkom so nekako zadeli saj je čudovit bronz odtenek, vendar nima tako toplega podtona. Hkrati pa se zelo sveti brez velikih bleščic. Tekstura je kremasta vendar bolj pudrasta. Tako je potrebno z nanosom s čopičem tudi odvečni prah/senčilo otresti. Nato pa se enostavno zabriše na vekah. Ker sem s senčili bolj lena mi je super takšno senčilo, saj ga lahko nanesem po celotni veki in je izgled lep, hkrati pa doda malce globine. Hkrati pa malce poudari moje zelene oči. Pod senčilo je potrebno nanesti podlago za veke ter tako ostane lepo ves dan. Enojna senčila so super, če potrebujete kakšen določen odtenek, drugače pa je lahko sestavljanje palete s posameznimi senčili malce dražje (10 senčk npr. skupaj stane 34,90€).

Catrice Highlighting Pearls - LE Marina Hoermanseder


It's not very common for me to love a highlight. Though when I saw these pearls, I thought they were absolutely gorgeous. And because I'm quite porcelain, this icy shade complements my skin tone. There is just a bit of shimmer in the pearls, but mostly the finish is just glowy. Pigmentation is great and when applied with a brush, you can see the effect quickly. They're absolutely gorgeous, so if you still have a chance to buy this LE highlighter, I would recommend it.

Osvetljevalci nikoli niso bili na mojem "must-have" seznamu ličil, pa vendar, ko sem prejela in zagledala te kroglice, so se mi zdele absolutno čudovite. Odtenek je precej svetel, "ledeno" bel in izgleda čudovito na moji porcelanasti polti. Perlice niso prav bleščičaste, vendar dodajo lep sijaj. So zelo pigmentirane in se enostavno nanašajo s čopičem. Končen izgled pa je čudovit in če imate priložnost še vedno kje dobiti te omejene osvetljevalne perlice, jih priporočam.



You Might Also Like

4 comments

  1. Joooj jaz sem obsedena s temi Lip Painti in blushi od Loreala. Res edina izdelka, ki ju od Loreala uporabljam. Tudi Freedom senčke so super.

    Čudovit make up look!

    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. ane :) jaz trenutno sam te blushe uporabljam :3

      Delete
  2. Jaz trenutno tudi uporabljam samo te Loreal blushe, kar zaljubila sem se vanje! Top!

    ReplyDelete
    Replies
    1. enako :) kaj pa Pink uporabljaš kaj ? jaz jih še nisem odprla

      Delete

Facebook

♥