Rock Vibe Verižica (slo)

Saturday, June 04, 2016

Živjo punce !
Se opravičujem, ker trenutno redkeje objavljam, ampak imam preveč dela in mi enostavno ne znese. Naslednji teden se bom posvetila blogu in komaj čakam, da spišem vse objave, ki jih imam v načrtu.
Danes pa vam predstavljam nekaj čisto drugačnega. In sicer vam bom na kratko predstavila verižico: Rock Vibe. Njihovo FB stran najdete tukaj. Rock Vibe je spletna trgovina, ki nudi nakit z dodatno vrednostjo s pomočjo kamnov. Nakit naj bi tako imel  zdravilne lastnosti in s pomočjo vibracij, ki jih oddaja, ščiti človeka. Vsak kamen ima svoje edinstvene lastnosti; na podlagi njih si posameznik izbere kamen, ki mu najbolj odgovarja. Vsak kos nakita je unikaten ter ročno izdelan. Ker gre za prave kamne so tudi cene temu primerne. 




Izbrala sem verižico z kamnom kamene strele, saj mi deluje zelo čisto ter preprosto. Takšni kamni se trenutno sicer prodajajo v plastičnih različicah v velikih trgovinah, vendar ima Rock Vibe verižica poseben pridih saj gre za pravi kamen, skrbno obdelan. Prav tako noben kamen ni enak in gre za unikaten nakit. Žal pa dolžina verižice ni nastavljiva. V ponudbi imajo seveda kamne na različnih verižicah ter v obliki prstanov ipd. O zdravilnih lastnosti sicer ne morem govoriti. Mislim, da se to zgodi, če res skrbno nosiš kamen in verjameš vanj.





You Might Also Like

6 comments

  1. Čist je lepa, minimalistična,če bi sama izbirala bi po moje kar isto, pa še fino se bere:)

    ReplyDelete
  2. WAAAW, jaz sem nora na kamne in kristale že kar nekaj časa in jih kar pridno zbiram, zato se že veselim kakšnega giveaway-a. Super izgleda. xx

    ReplyDelete
  3. oooo kok luškano. no moja kamena strela ki sem jo nazadnje imela je padla z verižice in šla v nič tko da že čekiram tole spletno stran :)

    ReplyDelete

Facebook

♥