Night Time Routine: Dvorec Trebnik Skincare (slo)

Thursday, May 19, 2016

Živjo punce !
Marca sem na čudovitih Golteh spoznala novo linijo kozmetike Dvorec Trebnik. Ustvarili so naravno linijo kozmetike za obraz, katera zajema 8 izdelkov. Tako sem sama zamenjala svojo nočno rutino z njihovimi izdelki, kateri moji koži precej ustrezajo. Seveda ne morem vseh izdelkov preizkusiti hkrati, zato se osredotočam na te, katere bom predstavila danes. Morda se komu zdi 5 izdelkov pretirano za popolno obrazno rutino, vendar z redno rutino dosežete lepšo kožo. Le ta je še bolj pomembna, če vsakodnevno nosite ličila. Ker gre za izdelke naravnega izvora, so vsi brez sintetičnih barvil, mineralnih olj, parabenov ter silikonov.

Dvorec Trebnik Nega obraza


Čistilni losjon

Po odstranitvi ličil si vedno še enkrat dobro očistim obraz. Ta čistilni losjon za obraz vsebuje nepozebnik oz. poznano kot "witch-hazel" za katerega je znano, da deluje protivnetno in antiseptično. Kožo lepo očisti in ji nudi prijeten občutek brez zategovanja ali mastnega občutka. Pa vendar ni moj najljubši samo zato, ker obožujem čistilne gele, kateri se vsaj malce penijo in mi res dajejo občutek očiščene kože. Zdi se mi, da so tudi geli bolj primerni za moj mešan/masten tip kože, ker potrebuje nekaj več, da se odstranijo vsa olja z obraza. Na vonj sem se nekaj časa navajala, saj je precej naraven (jaz bi ga opisala kot "zeliščen"). Embalaža pa je priročna.

Osvežujoči tonik

Sledi seveda tonik, kateri pripravi kožo na nadaljno nego ter vzpostavi ravnovesje. Ta je prijeten, osvežilen, prav tako z nepozebnikom.. Vonj je spet bolj zeliščen oz. naraven, vendar seveda gre za naravno linijo kozmetike. Če vam takšni vonji morda niso všeč, ga izpustite. Občutek je po uporabi osvežilen in ne zateguje kože.  Najbolj mi je všeč embalaža, ker je na "špric".



Negovalni balzam za kožo v predelu oči z rožno vodo

Sledi vlaženje kože. Mislim, da sama bolj slabo skrbim za kožo okoli oči. Verjetno sem samo lena. Kljub temu sem res poskušala vsak večer nanesti to kremico okoli oči. Je lahke teksture in zelo nežna do predela okoli oči, saj je tam koža najbolj tanka. Deluje zelo osvežilno, o zmanjšanju gubic pa ne morem govoriti. Balzam naj bi vseboval tudi malo kofeina za zmanjšanje zabuhlosti predela okoli oči. S tem prav tako nimam ogromnih težav ter nisem opazila sprememb. In naj še omenim to super embalažo vseh krem: je na potisk, kar omogoča enostavno doziranje ter ostanejo izdelki higienski.

Vlažilni serum z hialuronsko kislino

...je naravnost čudovit ! Ker imam mešan tip kože, običajno ne maram težkih krem, ki se počasi vpijajo ter za seboj puščajo masten občutek. Zato najraje posežem po serumih, ki so tekoči in dajejo občutek vlaženja, kakor bi koža vsrkala ogromno vode. Tudi ta je takšen. Skoraj transparentna tekočina ima rahel vonj po vrtnicah, ki pa je v primerjavi z nekaterimi podobnimi izdelki zelo prijeten. Takoj se vpije v kožo in za seboj ne pušča nobenega neprijetnega občutka. Super je za uporabo, ko me po obrazu zateguje, sploh po kakšnih čistilnih gelih za obraz ali šamponu za lase, ko mi ta razdraži čelo. Ker vsebuje hialuronsko kislino, zagotavlja dobro vlaženje. Priporočam ga tako za "mastnokožke" kot tudi tiste s suho kožo (v hladnejših dneh tudi kot dodatna nega pod kremo za obraz).  

Negovalni balzam s propolisom

Včasih pa potrebujem malo več vlaženja oz. občutek, da je moja koža navlažena tudi na otip, saj se kreme v primerjavi s serumi počasneje vpijejo (vsaj na moji koži). Ta balzam je še posebej namenjen nečistoča. Kot nočno kremo sem izbrala prav tega saj poleg propolisa, ki deluje pomirjajoče, vsebuje še čajevec s katerim imam običajno odlične izkušnje pri odpravljanju nepravilnosti. Zame definitivno ta krema ni namenjena za dnevno nego, ker je precej vlažilna in mi mastne kože ne matira, temveč se včasih občuti precej težko. Po redni uporabi te kreme nisem opazila kakšnih velikih sprememb, pa vendar se mi je zazdelo tu in tam, da mi je malo pomagala proti nepravilnostim (mozoljčkom).

Cene izdelkov se gibljejo med 9,99 in 11,99€ ter jih najdete v trgovinah Mercator in tudi v
>spletni trgovini< (kjer si lahko podrobno ogledate sestavine)

"Edino kar meni osebno manjka v celotni liniji je morda bolj lahka dnevna (matirna) krema za mastno kožo ter kakšen gel ali pena za čiščenje. Seveda pa so to samo moje preference. "


You Might Also Like

1 comments

  1. Meni so izdelki čudoviti, smo jih pa dobile preveč haha zaenkrat sem preizkusila samo mleko za čiščenje in serum - serum mi je res top <3

    ReplyDelete

Facebook

♥