Afrodita Cosmetics 100% SPA - Body Butter or Mousse ?

Monday, February 22, 2016

Živjo.
Že aprila lani so nam palčki zašepetali na uho, da Kozmetika Afrodita pripravlja nekaj novega za negovanje telesa s sadnim vonjem. Seveda nas je matral firbec in v decembru sem tudi sama dobila priložnost, da preizkusim to novost. Ker tudi njihovega spa masla še nisem preizkusila, me je zanimalo kateri izdelek me bo bolj pritegnil in kaj je njuna razlika. Mogoče vam bo tudi to pomagalo pri odločanju za nakup...

Hello. Last year in april I've got some roumors about Afrodita Cosmetics next new fruity product and ofcourse I was really curious about what it might be. And then finally in december I was sent this new shiny product to try ou. I haven't tested their body butter from SPA line before, so it was a nice chance to present both of them to you. I hope my thoughts will also help you...





Maslo za telo - Body Butter



...vsebuje karitejevo maslo ter jojobino olje.
Gosta, ampak lahko mazljiva tekstura ima čudovit sladek vonj. Če poznate morda sladkorni piling za telo - tudi iz spa linije, je vonj enak. Meni diši po zelo sladkem vanilijevem sladoledu. To maslo je zelo hranljivo in ko se razporedi po koži, pusti občutek nanosa olja za telo. Ne vpije se popolnoma takoj, vendar hranljiv sloj, ki ostane ni tako masten. Priporočam ga za uporabo pred spanjem ali v zimskih časih, ko je koža res suha. Zjutraj pa imam občutek, da je koža še vedno navlažena. Skratka vsebuje čudovite sestavine, ki mu omogočajo, da je ekstra hranljiv. Če vam tako hranljivi losjoni oziroma masla za telo niso všeč, predlagam raje slednjega.

Cena: 5,60€ /200ml (online nakup)

Main ingredients of body butter are shea butter and jojoba oil. The texture is thick but easy to apply and is scented with a lovely sweet scent that reminds me of vanilla icecream, just like sugar scrub did. It is really nourishing and when you apply and massage it into your skin, it leaves behind a thin layer which feels like you've applied body oil. It doesn't sink into my skin that quickly, but it's not overly greasy. I recommend it using right before sleep and in winter time when you might need more hydration. In the morning I wake up with my skin feeling still hydrated. All in all, it contains lovely ingredients that nourish your skin really well. If you don't like those kind of products I would recommend you the next one.

Mousse za telo - Body Mousse



...vsebuje kakavovo maslo ter vitamin E.
Penasta tekstura me po mehurčkih spominja na Milko Luflee. Vonj je čudovito saden in svež. Res ima vonj po svežih jagodah in ne diši umetno. Rdeči mehurčki oziroma mikro kapsule pa vsebujejo vitamin E. Sicer lepo izgledajo v embalaži in se tudi enostavno stopijo na koži, pa vendar mi tu in tam kakšna ostane na koži. Tekstura je čudovita, lahkotna ter se takoj vpije v kožo, kar omogoča, da se hitro oblečete. Res bo super za poletje. Z enakim vonjem pa boste našli tudi nov piling za telo, katerega si res želim, ampak je moja zbirka trenutno prevelika. Naj omenim še embalažo: lonček izgleda kar velik, vendar je v tem primeru zavarovan s plastičnim notranjim pokrovom, kar je priročno. Maslo pa ima samo na vrhu foljo.

Cena: 5,60€ / 200ml (online nakup)

Main ingredients of body mousse are cocoa butter and vitamin E. As you can see, the texture is really whipped and bubbly just like chocolate: Milka Luflee. The scent is absolutely gorgeous: so fruity and fresh (just my kind of taste). To me it doesn't smell artificial at all, but like real, juicy strawberrries. Red bubbles / microcapsules contain vitamin E which are supposed to form a protective anti-age layer. They do bother me sometimes when they don't melt, however it's all fine. Texture is really light, so it absorbs into the skin quickly without leaving a greasy layer behind. That way you can dress up easily afterwards. I think this one is really appropriate for summer and those who don't like a greasy feeling on the skin.



Končno mnenje:
Maslo za telo me je prevzelo že zaradi vonja, ampak tudi ustreza moji zelo suhi koži. Moti me, edino da se ne vpije takoj. Uporabljala ga bom v hladnih mesecih, medtem, ko pride mousse za telo na vrsto v toplih dneh, ko koža ni tako suha in ne potrebuje izredne hranljivosti saj se ta tekstura takoj vpije. Prav tako je mousse primeren kadar se vam mudi, oziroma v mojem primeru: po tuširanju, ko se želim tudi hitro obleči. Če sploh ne marate mastnega občutka, vam takoj priporočam mousse.

Priporočam vam, da preizkusite vsaj kakšen izdelek iz spa linije, saj so mene osebno vsi do zdaj navdušili. Tako pogrešam njihov sladkorni piling za telo, ker ga že dolgo nisem imela.

You Might Also Like

14 comments

  1. OBA izdelka sta nepogreščjiva, obožujem jih res <222

    ReplyDelete
  2. Afrodita nas res lepo razveseljuje s svojimi novostmi :) Mousse res lepo diši. Ga zelo rada uporabljam, ravno toliko, da mi ga bo vsak čas zmanjkalo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je to ena izmed najljubših znamk :) No jaz morem pa zdaj prvo vse ostale losjone porabit prvo, katerih ni malo :| Tako da bom malce pospravla ta čudovit Mousse <3

      Delete
  3. Meni ima Afrodita super zadeve, ampak tale embalaža mi pa ni všeč, ker je prevelika (stene lončka so predebele) in čisto nič ekološka :(

    ReplyDelete
  4. Lajkam osvežen videz bloga:), Afrodita je super, sicer tegale jagodnega moussa še nisem probala, slišim pa same pohvale, bi ga pa res kupila, če ne bi imela saj veš še 100 drugih odprtih. Spa linija je pa zakon,čist za hladne mesece in vonj je ful dober.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala !
      No jaz bi pa kupila jagodni piling, in jih imam tud preveč ;D Ja, pa tak fajn je za razvajanje, ker imaš občutek, da so res spa izdelki :)

      Delete
  5. Vse govorite samo dobre stvari o teh Afroditinih izdelkih, kar me ne preseneča. Smo z njimi delali v srednji šoli in smo bile vse navdušene nad njimi. Zaradi vaših čudovitih objav imam vedno večjo željo preizkusiti ta Mousse. xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sem bila na negi obraza, ravno v Rogaški Slatini v njihovem Beauty Centru in je bilo res čudovito, tako da bi z veseljem še v kakšnem lepotnem salonu imela nego z njihovimi izdelki :) Ta linija 100% SPA pa je bila tako na začetku namenjena samo za salone in je zakon, da so prinesli to tudi do vsakodnevnih uporabnic :)
      Če boš kdaj potrebovala kakšen lahek losjon, ti ga kar priporočam ^^

      Delete
  6. Heh... Jaz sem tudi ravno vceraj pisala o Afroditi :) Great minds think alike al kako :) Zelo lustna objavica, vsakic sproti sem bolj navdusena nad njihovimi izdelki.

    ReplyDelete

Facebook

♥