EOS lip balm: worth the hype ?

Tuesday, August 05, 2014

Hello again,
today I'm going to talk about a product, new to me & probably a lot of Slovenian readers. Recently I ordered this oh so famous EOS lip balm in flavour: Summer Fruit. I really wanted to see if it was worth all the hype all over the internet and blogs.
EOS lip balms come in variety of scents, but none of them have any color payoff.
Description: 95% organic, 100% natural and pareben and petrolatum free. Packed with antioxidant-rich vitamin E, soothing shea butter and jojoby oil.
Contains: 7g

Živjo !
Danes bom govorila o meni novem izdelku, čeprav sem že res dolgo vedela zanj. Pred kratkim sem naročila tale "precenjen" EOS balzam za ustnice z okusom oziroma vonjem: Summer Fruit. Res sem želela videt, če je vreden omemb in pohval po internetu in na vseh blogih.
EOS balzam za ustnice obstaja v več vonjih ampak noben izmed njih nima barve.
Opis : 95% organski, 100% naraven, dolgotrajna navlaženost ustnic, vsebuje karitejevo maslo in vitamin E, vsebuje jojobino olje, ustnice naredi gladke in mehke, Twist-off pokrov, ne vsebuje glutena, ne vsebuje vazelina, ni testiran na živalih
Vsebina: 7g





Opinion:

I love the shape because my lips are bigger so I can cover them quickly in lip balm. What I don't like about this big "egg" shape is that it takes up quite a lot of space, so that's not practical because you can't bring it in your small "clutch" bag.
This lip balm leaves your lips with a soft feeling, however it doesn't moisturize your lips enough. Plus the texture is not greasy (I like greasy lip balms because I feel like they really moisturize my lips). I have a feeling I have to apply it over and over again.
The smell of this Summer Fruit one was appealing to me from the beginning. I really love the smell, it kind of smells like some Haribo bon bons - sweet and fruity, I'd eat that :D. Because we usually lick or "eat" lip balms or lipsticks off of our lips, this one doesn't contain gluten (which I know some people are allergic to).

All in all, I can say I don't regret trying out this lip balm, however it is totally overrated and I think it's not worth the money ! I'll just continue using my other lip balms which I know work for me and are moisturizing enough. Because I don't like wasting products or my money I'll finish up this one. I wish they would only change the formula or that any other company would come out with similiar shaped products (I know they already exist somewhere in America, but I haven't seen anything like it in Slovenia)

Mnenje:

Oblika mi je super saj imam malo večje ustnice in s tem balzamom takoj pokrijem njihovo površino. Torej je dobro ergonomsko oblikovan. Edino kar ni fajn, da je tako velika tale "jajčka", da zavzame kar veliko prostora v torbici oziroma je praktično ne moreš vzet s seboj, če imaš mini "clutch" torbico.
Balzam pusti mehak občutek na ustnicah. Navlaži ustnice ampak ne dovolj. Prav tako tale izdelek ni tako masten na ustnicah kot so nekateri. Imam občutek, da ga morem nanašat na ustnice znova in znova.
Vonj oziroma okus, ki sem ga izbrala mi je takoj postal všeč. Spominja me na ene izmed Haribo bonbonov - torej vonj je sladek in saden, res za pojest :) Ker balzame oziroma šminke pogosto kar pojemo z ustnic, pa je ta brez glutena (kar je zanimivo, saj eni ne prenašajo glutena).

Torej lahko rečem, da mi ni žal, da sem sprobala tale balzam, pa vendar ga preveč hvalijo in menim, da ni vreden denarja. Bom kar ostala pri navadnih balzamih za ustnice oziroma pri tistih za katere vem, da super navlažijo ustnice. Ker pa ne rada mečem stvari stran bom ta EOS balzam pač porabila do konca. Želim si samo, da bi spremenili formulo ali pa, da bi se katero drugo podjetje spomnilo narediti podobno oblikovan balzam za ustnice (kar pa vem da že obstaja v Ameriki)

You Might Also Like

15 comments

  1. Se strinjam, shit je :D kr vpije se oz. jaz sem ga strgala na koncu da sem sploh kej čutila na ustnicah.

    ReplyDelete
  2. zgleda dobro in želim si ga poskusiti vsaj zaradi tega vonja, ker sme obsedena z dišečimi stvarmi in če diši res tako kot praviš, ga bom poskusila ob prvi priložnosti. kje se ga pa dobi pri nas??

    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. ta vonj je res njami ! :) sej je link noter ampak še enkrat: eosadria.si

      Delete
  3. Iskreno, mene ves tale 'hype' okrog njih ni niti malo pritegnil. :) Mi je pa oblika vseeno luštna!

    ReplyDelete
  4. Enako sem jaz napisala.

    saj imam malo večje ustnice in s tem balzamom takoj pokrijem njihovo površino - si me nasmejala, haha enako :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja, mava isto izkušnjo :P

      ja pa če je res, navadne labele si morm včasih ful mazat hahaha

      Delete
    2. Hahaha, ja se strinjam. Jaz tega zdaj uporabljam ponoči (res ne maram suhih ustnic, skos si nekaj mažem gor) ker ga sam odprem in nimam kaj falit pa vn stiskat :D

      Delete
  5. Skoda, da ne bolje navlazi ustnih, ker je res super cute :))

    ReplyDelete
  6. Jaz sem eden izmed tistih, ki si ustnice namažejo vsaj 5x na dan (raje 10x). Ob večkratni uporabi, so ustnice pri Eos res mehke. Ni pa zadeva za 1x na dan namazat in pričakovat čudežev :) Meni so všeč vonji/okusi, lahko pa povem, da se balzami med seboj razlikujejo (kar sem začela opažati šele pred kratkim). Sem pa tudi sama napisala na blogu, da se jasno ne more primerjati s Carmexom. Je pa zato bolj cute in ima lep vonj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verjemi, da si tudi jaz 10x na dan namažem ustnice in mi tale EOS ne vlaži dovolj. Res pa je, da mi edino naredi malo mehkejše ustnice. Carmex pa še morem probat :)

      Delete
  7. Hvala za tole, si mi prišparala par evrov. :P Me je mikal, ampak se bom raje držala preizkušenega Alverde balzama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma ja, jaz bom edino na koncu obdržala tole "embalažo" hehe :3

      Delete

Facebook

♥