Ocena: Jamal maska za obraz (only SLO)

Saturday, January 04, 2014

Živjo,
danes vam bom predstavila masko za obraz, ki sem jo prejela od spletne trgovine šminkarna.si v oceno.
In sicer prejela sem tole masko: Jamela mineralna maska (sivka).
Cena: 6,40 €
Maska se je nahajala v plastičnem ovoju, takoj se vidi, da je v embalaži tekočina. Zdela se mi je zanimiva na pogled, saj še nisem sprobala ničesar takega.



Kot piše, je primerna predvsem za mastno in mešano kožo saj izravnava izločanje maščobe (kar je meni pomembno, saj imam tudi sama kar mastno kožo). Kožo navlaži tudi do 92% (ja, tudi dekleta z mastno kožo rabimo navlaženo kožo, sploh pa v mrzlih mesecih). Rezultati pa bi naj bili vidni takoj po uporabi.

Navodila:
Gel masko vzameš iz ovoja in jo položiš na očiščen obraz. Maska naj deluje 30 minut ali celo dlje, medtem pa se priporoča nežna masaža obraza preko maske, za učinkovitejšo absorpcijo. Po končani uporabi pa lahko masko dodaš k kopeli, saj jo vroča voda raztopi in dobiš kolagensko kopel.



Malce strašljivo izgleda ampak ok :)


Ocena in mnenje:
Takoj, ko vzameš masko iz ovoja zaznaš vonj sivke, kar je super za sproščanje. Sicer ne rada ležim/sedim z masko na obrazu dolgo, ampak sem se za tole potrudila in me je kar sprostila. Je pa potrebno nekako ležat, ker malce leze z obraza, ker je bolj vlažna in gladka.
Po uporabi je bila koža zelo navlažena, na obrazu se ni videlo, da bi bila koža prav mokra, ampak občutek je super. Maska je prav tako uravnala izločanje maščobe za kakšne 3 urce. Na žalost pa je nisem mogla uporabit za kopel ampak se mi zdi zanimiva takšna uporaba, da je ne vržeš kar vstran.
Jaz bi jo predlagala za uporabo 1x na mesec ali malce več, ker je res bolj "luksuzen" izdelek ampak za tiste sprostitvene večer ali dneve je naravnost super, kljub temu, da je dražja ampak ima dvojno uporabo.
Nad masko sem torej bila kar presenečena in navdušena, saj prej še nisem sprobala nobene takšne maske v celem kosu.

Šminkarno lahko najdete tudi na fb, tukaj

You Might Also Like

0 comments

Facebook

♥