Review: Deborah Rosetto Milano Red Laque

Friday, December 06, 2013

Today I'm going to review another lip product. I really like lip products even though I don't use them as much as I should, but am obsessed with lipstick and products like that :)
This one is a bit different, it is a kind of lipgloss.
It says it is 4 in 1: it is a comfort of luxury lipstick, moisturizes your lips, it is glossy and has extremely long-lasting color.
Number of my lipstick:

Še ena ocena izdelka za ustnice :)  Obožujem izdelke za ustnice, čeprav jih ne uporabljam ravno vsak dan in tako pogosto kot bi lahko, ampak sem obsedena s šminkami in podobnimi izdelki.
Ta izdelek je malce drugačen, saj je kot glos.
Pravijo, da je 4 v 1: udobje razkošne šminke, vlaži vaše ustnice, daje sijaj in ima zelo dolgo obstojnost barve.

Številka oziroma odtenek moje "šminke": 1



This is how the tube looks like, I think it's chic and pretty :)
Takole izgleda embalaža, meni se zdi da je kar šik in daje bolj razkošen izgled.


How it looks on my lips
Takole pa izgleda na mojih ustnicah.



MY OPINION

The color: it is nicely opaque
Texture:  it is not sticky, and is very glossy at the first and feel very light, but then it dries just a little bit, but still stays glossy on your lips. Through the day it dries a bit more on your lips, like a lipstick, but is still glossy.
Long-lasting: I would say that it is a gloss, but more opaque, not as long-lasting as it says. Because I have a light shade I can't talk about duration, but I wouldn't say that it is like a lipstick
Smell: the smell is not overpowering and is pleasant.
Color selection: there are 10 shades available, not sure how many in Slovenia, but there are some really pretty shades - like a red one.

MOJE MNENJE

Barva: je kar lepo prekrivna (pigmentirana)
Tekstura: šminka ni lepljiva (je skoraj vodna - spominja me na Manhattan water flash lipgloss, s tem da je tale šminka bolj pigmentirana in obstojna), daje lep sijaj, potem pa se malce posuši ampak še vedno ostane sijoča na tvojih ustnicah. Čez dan se bolj suši na tvojih ustnicah kot šminka, ampak je še vedno malce sijoča.

Obstojnost: jaz bi rekla, da je ta šminka bolj glos z večjim pigmentom ampak ni ravno super obstojna kot pravi. Sicer imam jaz svetel odtenek in ne morem natančno podat mnenja kako dolgo barva obstane enaka na ustnicah, ampak vseeno ne bi rekla da je šminka. Je pa udobna za nosit.
Vonj: ni preveč zaznaven, je kar prijeten. Malce se mi zdi vonj po rožah, ampak ni takšen.
Izbira barv: na voljo je 10 različnih barv, od naravnih pa do najbolj lepih temnih odtenkov. Nisem prepričana koliko barv imamo v Sloveniji, ampak jih je tudi okoli 10.

Price: 7,95 € (in Slovenia)
Cena: 7,95 € (v Sloveniji)

Points: I would give it 4/5 because it is really nice, but if we consider the fact that it is supposed to be a lipstick then I'd give it: 3/5

Ocena: Temu izdeku bi dala 4/5 točk, ker mi je osebno všeč, ampak če predpostavimo, da naj bi bila to šminka, bi dala: 3/5 (ker sem prepričana, da so temnejši odtenki lepo prekrivni)

Love and Lemons, Simona

You Might Also Like

0 comments

Facebook

♥